Ash of Gods: Redemption to taktyczne, turowe RPG z bogatym światem i nieliniową historią o trzech śmiałkach mierzących się z pradawnym złem. Kapitan Thorn Brenin, strażnik Lo Pheng i skryba Hopper Rowlie nie wiedzą jeszcze, że Żniwiarze powrócili i planują skąpać świat we krwi, żeby przebudzić śpiące bóstwa.
Masz wpływ na całokształt historii, a każda postać może umrzeć. To nie zakończy jednak rozgrywki, wręcz przeciwnie - historia będzie się toczyła dalej, z uwzględnieniem śmierci bohatera. Nie próbuj polegać na jednej strategii albo samym wzmacnianiu postaci - AI w grze dostosowuje się do stylu gracza i wymaga od ciebie ciągłego myślenia!
Grafika w Ash of Gods jest w pełni ręcznie malowana, z zastosowaniem rotoskopowanej animacji, co zezwala na realistyczne i szczegółowe ruchy postaci. Atmosfery dodaje ścieżka dźwiękowa, wytwarzana poprzez kompozytorów muzyki do Wiedźmina, Bulletstorma i Shadow Warriora.
właściwości gry: - Nieliniowa fabuła - złożona i nieprzewidywalna historia o trzech szczególnie najróżniejszych bohaterach, każdy o innym przeznaczeniu, przekonaniach i obowiązkach. 7 zupełnie rozmaitych zakończeń, bez oglądania napisu game over - zarówno grywalne jak i poboczne postaci są śmiertelne, ale akcja będzie się toczyć dalej już bez nich.
- Turowy system walki - zaprojektowany, by wzbogacić doświadczenie gracza i zmusić go do wyjścia ze strefy komfortu by wygrać. - ładny styl graficzny - świat gry to niesamowite miejsce w stylu dark fantasy, zarówno jeśli chodzi o narrację jak i wizualia.
Animacja walk jest wyprodukowana przy użyciu rotoskopii: filmowania żywych aktorów i rysowaniu po nich klatka po klatce, żeby zapewnić całkowity realizm animacji. To mieszanka błyskotliwej oprawy graficznej i muzycznej i konkretnej historii oraz taktycznej walki.
- Konsekwencje - każda decyzja może zmienić wydarzenia i losy bohaterów. Tylko prawdziwy strateg przetrwa z ograniczonymi zasobami, albo będzie musiał pogodzić się z konsekwencjami. - Wyzwania PvE - gracz może walczyć przeciwko AI w przeróżnych wyzwaniach, odblokowując nowe postaci, ulepszenia i karty dostosowujące taktykę do swego stylu.
- Magiczna ścieżka dźwiękowa - wszystkie utwory w grze skomponowali Adam Skorupa i Michał Wierzynkiewicz, kompozytorzy znani z gier takich jak seria Wiedźmin, Painkiller, Call of Juarez, Eve Online czy Iron Harvest.
Nagrali je profesjonalni muzycy przy użyciu klasycznych instrumentów, co dziś jest już rzadko spotykane. Wszystkie utwory będą przystępne z okładkami, listą twórców i metadanymi....