10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% ulepszona jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Wykorzystanie dwóch przeróżnych lameli zezwala na zachowanie właściwości typowych dla opon letnich od w środku i dla opon zimowych od zewnątrz.
cechy Wzór bieżnika znaczne rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki, a także nacięcia wodne są realizowane w oparciu o duże rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia pozwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Udoskonalone rowki boczne najlepszą przyczepność na śniegu.
Lamelki zimowe
Lamelki zimowe świetne osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami zapewniają wysoką przyczepność i siłę hamowania, doskonałą w zróżnicowanych warunkach drogowych.
Lamelki letnie
Dzięki zaimplementowaniu dwóch różnorodnych lamelek opona zyskała wysokie właściwości letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w nieprzystępnych warunkach drogowych poprzez wzmacnianie sztywności bloku.
Najwyższa przyczepność na śniegu (wyśmienite osiągi zimą)
Rowki boczne w profilu litery „V" inspirowane czekanem produktywne zdolności prowadzenia i skręcania zarówno na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w zarysie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Pokaźniejsze bezpieczeństwo i ulepszone osiągi, gdyż umożliwiają sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, żeby zapewniać adekwatne osiągi na śniegu.
Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni, a także mniejsze opory toczenia.
Bezspoinowy usztywniony pełny pas
wspaniała odporność bieżnika.
pokaźny 2-warstwowy pas stalowy
zagwarantuje słuszną sztywność bieżnika, a także poprawia właściwości prowadzenia.
Równa linia osnowy wytworzona z poliestru
lepsza sztywność, a także solidność ściany bocznej.
wykorzystanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione właściwości prowadzenia, a także sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
lepsza jednolitość oraz odporność pozycji stopki.