technologia DuPont™ Kevlar® zapewnia znakomitą dokładność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.
- Precyzja prowadzenia dzięki technice DuPont™ Kevlar®
- doskonałe prowadzenie i pokonywanie zakrętów
- doskonała przyczepność i efektywność hamowania
PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technologii
W oponie SP Sport Maxx TT zaimplementowano technikę DuPont™ Kevlar®, która proponuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta nad wyraz wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co rozszerza staranność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology zapewnia rewelacyjne czucie nawierzchni drogi.
rewelacyjnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW
konstrukcja bieżnika opony Sport Maxx TT sprawia rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, udoskonalając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy dużych prędkościach. Niesprężyste klocki barku powiększają stabilność w trakcie zakręcania.
rewelacyjnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE
unikatowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zapewnia niedoścignioną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika w dodatku powiększa przyczepność, poprawiając kontrolę nad pojazdem przy prędkościach autostradowych.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.mocne strony perfekcyjna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona lepsze prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zagwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna kompozycja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest szczególnie niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie rewelacyjne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka odporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
SYSTEM najróżniejszYCH LAMELEK
Pogoda zimą może być bardzo najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Zróżnicowane warianty lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dostosowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie korzystną przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety genialne hamowanie i przyspieszanie; spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania oraz zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.zalety idealne hamowanie i przyspieszanie; wyśmienite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
KEVLAR® W STOPCE OPONY
Boczne ściany umocnione włóknem Kevlarowym® zachowują stosowną sztywność w wysokich temperaturach. Ulepszone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w efekcie doskonałą przyczepność na mokrych i suchych drogach.zalety idealna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
źródło:https://www.dunlop.eu