- Długie przebiegi
- korzystne osiągi w hamowaniu na mokrym
- Zredukowane ryzyko aquaplaningu
- Oszczędność paliwa, długie przebiegi oraz pewność na suchych i mokrych nawierzchniach
- Niższe zużycie paliwa i długie przebieg
- Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni
- Wyższa niepodatność na aquaplaning
- przychylna dla środowiska
Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi. zastosowanie nowej generacji komponentów pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, poprzez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki słusznemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Nowa rzeźba bieżnika wyróżnia się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, znacznymi kanalikami poprzecznymi i wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują" podłoże, ułatwiając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Wyższa odporność na aquaplaning. postępowa budowa uniemożliwia gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).
przyjazna dla środowiska. sztywniejsza rzeźba bieżnika obniża opory toczenia, dzięki czemu emisja CO2 jest niższa, a jednolite zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą liczba odpadów.