- Długie przebiegi
- prawidłowe osiągi w hamowaniu na mokrym
- Zredukowane ryzyko aquaplaningu
- Oszczędność paliwa, długie przebiegi i pewność na suchych i mokrych nawierzchniach
- Niższe zużycie paliwa i długie przebieg
- Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni
- Wyższa odporność na aquaplaning
- przyjazna dla środowiska
Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi. wykorzystanie nowej generacji elementów pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, przez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki optymalnemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Nowa rzeźba bieżnika podkreśla się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, pokaźnymi kanalikami poprzecznymi i wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują" podłoże, usprawniając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Wyższa wytrzymałość na aquaplaning. nowoczesna budowa uniemożliwia gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).
przychylna dla środowiska. sztywniejsza rzeźba bieżnika ogranicza opory toczenia, dzięki czemu emisja CO2 jest niższa, a jednorodne zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą ilość odpadów.