Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zmniejszyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o pokaźnym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zniża zużycie energii.
Dwustronna kompozycja rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają efektywność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra polepsza jazdę na prostej drodze oraz cechy jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany przez boczne rowki.
zastosowanie doskonałej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków widocznie ogranicza opór toczenia, a także zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu specyficznej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która zwiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.