Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi trafnie 38% i 34%, co polepsza efektywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona trafnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do konwencjonalnego projektu opony. Może to powiększyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i umocniona budowa ścianki bocznej powiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i wydajne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.