Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co udoskonala produktywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona stosownie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to rozszerzyć jej objętość, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.