Archiwum

Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H

  • Kategoria opona zimowa
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 95
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Kup teraz 684 755,18 zł

Oszczędzasz aż 71,18rabat 9%

Ucando.pl
Dunlop SP WINTER SPORT 4D zalety:
  • konstrukcja oszczędzająca paliwo
  • świetne zachowanie na zimowych drogach
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni

genialne prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych

  • nadzwyczajne zachowanie na zimowych drogach.
  • Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.
  • kompozycja oszczędzająca paliwo.

wspaniałe zachowanie na zimowych drogach
SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca nieprzeciętne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.

Lepsza trakcja na śniegu i lodzie
nieszablonowa budowa bieżnika i wielka ilość chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, ulepsza zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika zwiększają przyczepność podczas przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.

Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie
W oponie SP Winter Sport 4D wykorzystano kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o bardzo wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.

kompozycja oszczędzająca paliwo
Dzięki lekkiej konstrukcji, a także zastosowanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest ekspresowo odprowadzana spod powierzchni opony, zniżając ryzyko aquaplaningu.zalety Niższe ryzyko aquaplaningu.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego innowacyjnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty doskonałe hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.atuty rewelacyjna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na dużo klocków, co rozszerza siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli gwarantuje nieprzeciętną przyczepność poprzeczną na śniegu.atuty nieprzeciętne prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu.

Rowki bieżnika w profilu litery V. Rowki bieżnika w zarysie litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Rezultatem jest poprawa cechy trakcyjnych i przyczepności.. Ulepszone prowadzenie na śniegu.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zapewnia większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

System rozmaitych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Rozmaite rodzaje lameli stosowane w oponach Dunlop, przypasowane do rozmaitych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Mieszanka z praktycznymi polimerami. Polimery użyteczne zastosowane w mieszance bieżnika polepszają parametry opony w niskich temperaturach, powiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.mocne strony rewelacyjna przyczepność w niskich temperaturach.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i postępowe reagowanie.atuty pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

technika Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu w środku pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn:

Hałas powstający poprzez wiatr (wywołany przez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich szybkości)

Odgłos silnika

Hałas toczenia opony:

Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika.

Zwany dodatkowo jako „Airpumping" lub „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony w trakcie nabierania wody do bieżnika i na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody.

Wahania w strukturze opony / karkasu.

Foamin Tire (FIT)

Hałas toczenia opony

Dlaczego stosuje się w oponie technikę Foam?"

Hałas toczenia opony jest przenoszony zwykle poprzez:

Fale dźwiękowe przenoszone poprzez powietrze

Wibracje mechaniczne przenoszone poprzez zawieszenie pojazdu

Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony przez zawieszenie pojazdu.

technologia Foam Tire

Jak działa technologia Foam?"

technika

Po nagrzaniu się opony od w środku, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Pozwala na to wyraźną redukcję poziomu hałasu toczenia opony.

Sposób działania

Eliminacja szczytów rezonansowych

Efekt:

Redukcja poziomu hałasu we wnętrzu pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę.

zalety:

niebanalna cenowo

stabilne działanie poprzez cały czas użytkowania opony

Pozwala łatwo uniknąć destrukcyjnego wpływu na: przebieg, opór toczenia, solidność przy uzyskiwaniu wysokich prędkości.

W tym momencie technika jest dostępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie dostępna na dodatek w oponach całorocznych i Runflat.

w sytuacji uszkodzenia, da się ją naprawić

Wpływ opony na odczuwanie hałasu

Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów:

przy pomocy fal przenoszonych poprzez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań.

za pomocą fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu.

Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu we wnętrzu pojazdu mają wibracje.

Są one przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne")

wykorzystane tutaj metody są prostsze i bardziej skuteczne w zaimplementowaniu ich bezpośrednio w oponie, aniżeli w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu lub karoserii.

Rozwiązanie

W jaki sposób zniżyć wibracje opony?

Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga istotnie zredukować hałas toczenia opony.

Redukcja wibracji w najwyższych punktach choćby o 11 dB(A)

zezwala na to zmniejszenie hałasu we wnętrzu pojazdu nawet o 3-4 dB(A)

To oznacza,w środku pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.

Podobne oferty - 8 ofert

Nowe oferty co 30 minut
Continental ContiWinterContact TS 830P 255/45 R17 98 V
Continental ContiWinterContact TS 830P 255/45 R17 98 V
Kup teraz 1292 2333,10 zł

Oszczędzasz aż 1042rabat 45 %

Oponytanio.pl szczegóły
Dębica FRIGO 2 195/65 R15 91 T
Dębica FRIGO 2 195/65 R15 91 T
Kup teraz 224 447,46 zł

Oszczędzasz aż 224rabat 50 %

Allegro.pl szczegóły
Continental ContiWinterContact TS 860S 275/35 R20 102 V
Continental ContiWinterContact TS 860S 275/35 R20 102 V
Kup teraz 1485 3193 zł

Oszczędzasz aż 1708rabat 53 %

Oponytanio.pl szczegóły
Toyo S943 225/60 R15 96 H
Toyo S943 225/60 R15 96 H
Kup teraz 432 831 zł

Oszczędzasz aż 399rabat 48 %

Ucando.pl szczegóły
Nankang SL-6 205/65 R16 107 T
Nankang SL-6 205/65 R16 107 T
Kup teraz 285 555 zł

Oszczędzasz aż 270,15rabat 49 %

Oponytanio.pl szczegóły
Michelin PILOT ALPIN PA5 225/45 R18 95 H
Michelin PILOT ALPIN PA5 225/45 R18 95 H
Kup teraz 887 1422 zł

Oszczędzasz aż 535rabat 38 %

Ucando.pl szczegóły
Michelin Pilot Alpin PA5 225/50 R17 98 H
Michelin Pilot Alpin PA5 225/50 R17 98 H
Kup teraz 775 1307 zł

Oszczędzasz aż 532rabat 41 %

Ucando.pl szczegóły
Continental ContiWinterContact TS 830P 195/65 R16 92 H
Continental ContiWinterContact TS 830P 195/65 R16 92 H
Kup teraz 654,43 1134,02 zł

Oszczędzasz aż 480rabat 42 %

Oponytanio.pl szczegóły