W oponie Winter RW06 zastosowano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,też na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.
atrybuty Wzór bieżnikaŚrodkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
budowa oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta pozostała zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji oraz poprawianiu przyczepności na śniegu przez wykorzystanie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.
użycie łącznika o nowym profilu
kompletnie nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na wyjątkowo suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje świetne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.
Środkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
budowa oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta pozostała zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji i poprawianiu przyczepności na śniegu przez użycie prostego rowka na środku, a także rowków zygzakowatych na bokach.
wykorzystanie łącznika o nowym profilu
w pełni nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na niezwykle suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku gwarantuje nieprzeciętne osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.
Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione zostało bezpieczeństwo zbieżności, a także duża siła hamowania na oblodzonych drogach.
Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.
spore pasy stalowe o znacznej wytrzymałości
Poprawiona odporność bieżnika gwarantująca ulepszoną sterowność, a także oporność na zużycie.
konstrukcja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy obfitych prędkościach i trwałość.