przejrzyj, co możesz zyskać!
Co 4 urządzenie, objęte przedłużoną ochroną serwisową, ulega awarii po upływie podstawowej gwarancji producenta.
EasyProtect to NIE ubezpieczenie, a ochrona serwisowa, wykonywana na warunkach tożsamych z gwarancją macierzystą sprzętu.
- Zgłoszenie awarii za pośrednictwem intuicyjnego formularza oraz infolinii.
- darmowe naprawy wykonywane do kwoty wartości sprzętu bądź zamiana urządzenia na nowe.
- Możliwość nabycia EasyProtect w systemie ratalnym 0% i z odroczonym terminem zapłaty.
- bezpłatna przesyłka w obydwie strony.
- Czas reakcji na zgłoszenie awarii sprzętu do 24 godzin* (*dotyczy dni pracujących).
- Brak udziału własnego w kosztach napraw.
- Masz 90 dni do wykupienia, gdybyś nie zdecydował się na przedłużenie podczas zakupu smartwatcha.